Lauantai ja oon yksin kämpässä, ihana vaan olla, kattoo telkkarii ja syödää kaikkee hyvää. Muutenkin tuntuu et töissä ollu viimeaikoina aika rankkaa niin nyt on aikaa huomiseen levätä! Vielä ei ainakaan hirveesti väsytä, mut ehkä sekin johtuu tuosta energiajuomasta. :) Senkin juomista pitäis vähentää! Oon ihan uskomaton, melkein menee tölkki päivässä.. Pahin oli eilen ku kulta sano et sit jos me meinataan lapsia hankkii niin raskaana ollessa ei voi juoda! : DDD Joten, ehkä mie alan pikkuhiljaa ennakoimaa. Koska edelleenkin oon sitä mieltä, että lapset pitää tehdä nuorena että jaksaa niiden kanssa leikkii ja olla. Kyll mie uskon että ennenku mie täytän 21vee niin meil on jo pikkunen <3 Kihlojakin nyt viime aikoina niin kovasti suunniteltu ja vielä kun molemmat valmistutaa nyt ens kesäkuussa ja mennään töihin (i hope so), niin voi alkaa miettii pikkusii. :)
Serkkukin soitti että pitäis sen tupareihin mennä parin viikon päästä, jos nyt kullalla ei oo nyrkkeilykisoja sillon. Nyt ku aloin miettii niin en oo baarissakaan käyny piiiitkäään aikaan! Tosin ei hirveesti oo ees tehny aikasemmin mieli, viime aikoina vähän poltellu lähtee! Sekin vaan on niin rahasta kiinni kun on vähän tiukkaa ja olis paljon juttui mitä pitäs kotiin hankkii.. Viime vkl just tuli käytyyn ikeassa hakee vähän astioita yms. Ens kuussa pitäis hakee pari pöytä lamppuu viel ja sit alkas taas vähäks aikaa olee kaikkee. : D
Kultakin vois jo tulla kotia, vähän jo ikävä sen sylii. Oon varmaa jo nukkuus ku se nyrkeilyilta loppuu ja ennenku se on tääl. Mut enköhän herää ku se tulee römyy tänne. ;) Grr.<3

Sinä olet minun keinonahkaturkki, akrobaatti sirkuksen
Seinäkellon viisarit ja ryijy keltainen
Sinä olet minun alkuilta, loppupäivä, yöni kiireinen
Sinä olet minun, sinä olet minun
Sinä olet minun toiveeni ja haaveeni ja kaikki anteeksi
Toiveeni ja haaveeni ja
Sinä olet minun toiveeni ja haaveeni ja kaikki anteeksi
Sinä olet minun,
Sinä olet minun <3